Jak policie vyrobila nebezpečnou látku

Publikujeme další text od Lukáše Borla stíhaného v kauze Fénix II.

Na webu borodin.noblogs.org se před nějakou dobou oběvil článek  věnovaný ohromujícímu zjištění policie, že jsem přechovával mléko. Původně si policie myslela, že zabavené lahvičky s bílou tekutinou jsou akcelerantem hoření použitým při zapálení policejních aut. Mýlila se a po několika letech se rozhodla mi je vrátit. Continue reading

Lukáš Borl: Jak si policie polepšila

Publikujeme text od Lukáše Borla stíhaného v kauze Fénix II.

Trvalo více než tři a půl roku, než policie vrátila podstatnou část věcí zabavených při domovních prohlídkách v Mostě v souvislosti s vyšetřováním v kauze Fénix. V pátek 2. listopadu 2018 došlo k oficiálnímu vydání věcí, o kterých policie tvrdí, že jsem jejich majitelem, a že již nejsou k dalšímu trestnímu řízení třeba.

Překvapí ještě vůbec někoho, že policii trvá tak douho, než analyzuje, vyhodnotí a vrátí zabavené věci? Těžko. Stejně jako nepřekvapí, že když chce příkaz k domovní prohlídce, zatčení, odposlechu telefonů, nebo přístupu k e-mailu, jde vše podstatně rychleji.

A jelikož policie už nepřekvapí, rozhodl jsem se překvapit já ji. Continue reading