Dopis od mého brášky

foto denikreferendum.cz

Dovolím si dnes citovat dopis, který mi přišel od mého milovaného brášky, o pocitech nebudu psát nic, protože text odpoví za vše.

Milovaná sestřičko,
Předem dopisu vás všechny moc pozdravuji. Vzhledem k tomu, že žádný dopis od soudu nepřišel, tak je zjevně jasné, že mne nepustí. Přál jsem si být opět s vámi, ale zároveň jsem nebyl naivní. Před nedávnem mi bylo po vás smutno, prohlížel jsem si fotky, co jsi mi posílala, vůbec se nestydím ti napsat, že mi vyhrkly slzy. Vzpomínám si, jak jsem s tebou chodíval ke koním, viděl jsem na tvé tváři úsměv, na který jsem si vzpomněl. Byly to opravdu krásné chvíle, společné a radostné. Také jsme si pročítal vzkazy, které jste mi s mamkou napsali do knížek. Moc jste mi chyběli a chybíte. Taky i mamča psala, že byla na hřbitově u taťky a říkala mu, ať dá na nás pozor. Už je to pro mne nesnesitelné, poslední kapkou bylo, jak tě pomluvili, sprostě a hanebně, velice se dotkli mích citů. Pokud mne nepustí, tak se podle toho zařídím. Víš moc dobře, jak se tato cháska chová nečestně a sprostě. Zasahují do soukromého života, a neustále šikanují. Jak si vůbec můžou dovolit někoho očerňovat za názory a pocity, které říká a kritizuje tuhle frašku. Horko těžko chápou co to je lidský život, neboť ho ničí zcela vědomě. Sestřičko, opravdu toho už mám dost, pokud to propuštění zamítnou, musí očekávat reakci. Ale bude to pro ně nepochopitelné, tady už není místo na shovívavost a domluvy. Celý rok přehlížejí veškeré rozpory a znační návrhy, aby je prověřili ve prospěch nás.
Všechny pozdravuj, mám vás strašně rád, chybíte mi moc, mám vás na pořád v srdci.
Nejdřív jsem spatřil krásu
V květních lístků ve tvaru srdcích

Po kolena mne objímaly květy
Vnitřně prorůstaly až do duše
Která s motýli lítala

Něhu jsem cítil pod měsícem
Světlušky byly rozmanité
Jak malé hvězdy
Které padaly z noční oblohy
A my jsme si něco přály

Chytl jsem i štěstí
Které jsem poslal dál
Unášeni na vlnách
Unášeno větrem
Do tvých vlasů vonících po jaru
Se štěstí zapletlo

Jsi úžasný člověk a obklopuješ se úžasnými lidmi. Sice to není převratné dílo, ale je to psáno s láskou k tobě a ke všem
Tvůj milovaný brácha Marťas