Pozor na falešný facebookový profil “Lukáš Borl”

Nedávno byl zaznamenán facebookový profil se jménem Lukáš Borl. Pozor, tento profil rozhodně neobsluhuje ten Lukáš Borl, za kterého se snaží jeho správce vydávat. Zřejmě jde o pokus o dopadení nebo získávání citlivých informací o mně a dalších lidech. Nikdy jsem neměl osobní profil na facebooku a ani o to nestojím. V současnosti dokonce ani nemám mobilní telefon, či internetový kontakt, na kterém by mě bylo možné kontaktovat. Pokud někdo bude tvrdit opak, nevěřte mu. Neposílejte mu žádné informace a nekomunikujte s ním. Kdo to nebude respektovat, ten ohrožuje nejen mě, ale také sám sebe.

***

Za vytvořením falešného facebookového profilu “Lukáš Borl” může stát policie nebo někdo jiný, komu ležím v žaludku. Mám celou řadu nepřátel nejen v řadách policie, ale i mezi kapitalisty, ultrapravičáky atd. Jistě jsou všichni zoufalí, že jsem stále aktivní součást anarchistického hnutí, které proti nim organizuje odpor. Není vůbec překvapivé, že se někdo z nich ve svém zoufalství rozhodl k takovému kroku, jako je vydávání se za mě, jen aby mě dostal.

Buďme ostražití a neskočme na návnady nepřátel. Že nám takové návnady předhazují je dobrý signál. Bojí se nás. Chtějí nás zničit, protože my chceme zničit jejich svět vykořisťování a útlaku.

Poznámka: Prosím sdílejte tento článek. Díky.